23.5.10

Tort cu crema de branza si capsuni


Pentru blat:

3 oua

6 linguri de faina

6 linguri de zahar

1/2 plic praf de copt

1 plic zahar vaniliat

3 linguri apa

Mod de preparare:

Se freaca galbenusurile cu zahar adaugand din cand in cand cate o lingura de apa pana se obtine o crema . Separat se amesteca faina cu praful de copt si se adauga putin cate putin in amestecul de galbenusuri. Albusurile se bat spuma si se adauga la amestec.

Se unge o forma de tort de 26 cm cu unt si se tapeteaza cu faina, se pune compozitia in forma si se coace la foc potrivit
timp de 40 min. Se scoate pe un gratar si se lasa sa se raceasca.

Crema :

400 g branza dulce

200 ml frisca lichida

Decor :

500 g capsuni

1 plic de gelatina transparenta

Frisca se bate tare. Se amesteca apoi cu braza de vaci si cu capsuni.Se toarna crema peste blatul, se decoreaza cu restul de capsuni.Am preparat jeleul din praful de jeleu amestecat cu 2 linguri de zahar, am adaugat 150 ml apa si am pus la fiert cam 1 minut. Jeleul astfel obtinut l-am lasat sa se racoreasca (nu prea mult ca se ingroasa si nu-l mai puteti repartiza frumos peste blat), apoi l-am intins pe toata suprafata tortului.

Niciun comentariu: